fbpx

אין מוצרים בסל הקניות.

לצפייה בקטלוג

ברגי טורקס בתעשיית העץ

ברגי טורקס בתעשיית העץ

05.04.23 ארקו כלים

בעולם התעשייתי המודרני, אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליכי הייצור והבנייה הוא חיבור החומרים. בתעשיית העץ, במיוחד, השימוש בברגים הוא נפוץ מאוד, ובשנים האחרונות נכנס לשימוש סוג חדש של ברגים המכונה “ברגי טורקס”. במאמר זה נסקור מהם ברגי טורקס, מה ההבדל ביניהם לבין ברגים רגילים, לאילו שימושים בעץ הם מתאימים, איכות הברגים, ואיפה מומלץ לרכוש אותם.

מה זה ברגי טורקס?

ברגי טורקס הם ברגים שבראשם חריץ בצורת כוכב בעל ששה זרועות, או אסטריסק, הידוע גם בשם פרופיל טורקס. הפרופיל הייחודי הזה פותח במקור על ידי חברת Camcar Textron בשנת 1967. הפרופיל מאפשר העברת כוח גבוהה יותר בלי להזיק לברג או לכלי ההדקה, בהשוואה לברגים עם חריצים מסורתיים כמו פיליפס או פלט.

ההבדל בין ברגי טורקס לברגים רגילים

ההבדל העיקרי בין ברגי טורקס לברגים רגילים נעוץ בפרופיל החריץ. בעוד שברגים רגילים עשויים להציג חריצים מגוונים כמו מסילה ישרה, פיליפס, או אלן, ברגי טורקס מציעים פרופיל כוכב שמקנה יתרונות בכוח הסיבוב ובדיוק ההדקה. זה מפחית את הסיכוי להחליק מהברג בעת ההדקה או הפריקה ומונע נזק לראש הברג.

לאיזה שימושים בעץ הוא מתאים?

ברגי טורקס מומלצים במיוחד להתקנת דקים בגינה, מבנים מעץ, פרגולות, ריהוט חוץ, גדרות וכו’. הם מספקים כוח הידוק גבוה מבלי לפגוע בחומר, מה שהופך אותם לאידאליים לפרויקטים שדורשים חוזק ועמידות גבוהה. העיצוב הייחודי של הראש בצורת כוכב מאפשר למשתמש לבצע הברגה מדויקת ויעילה, מה שחשוב במיוחד בעת התקנת דקים ופרגולות, שכן דרוש דיוק רב בחיבורי העץ לשם השגת מראה אסתטי ותפקודיות אופטימלית.

איכות הברגים

ברגי טורקס מיוצרים מחומרים בעלי איכות גבוהה, כמו פלדת אל-חלד או פלדה מחוזקת, מה שמעניק להם עמידות גבוהה בפני חלודה ושחיקה. זו אחת הסיבות שהם נחשבים לאידאליים לשימוש בתעשיית העץ, שכן הם מבטיחים חוזק ועמידות לאורך זמן.

מה היתרון של ברגי טורקס

היתרון המשמעותי של ברגי הטורקס שהם גמישים במיוחד ולא נשברים במהלך התרחבות והתכווצות החומר (העץ) הברגים עוברים טיפול טרמי מיוחד ובכך הופכים לגמישים. בראש הבורג ישנם כנפיים / חריצים המשמשים להידוק חזק במיוחד.

איפה כדאי לרכוש ברגי טורקס

ברגי טורקס ניתן לרכוש בחנויות חומרה מקצועיות, חנויות ציוד חשמל, או אונליין. כאשר רוכשים ברגים אלו, חשוב לבחון את המפרטים הטכניים של המוצר ולוודא שהם מתאימים לדרישות הפרויקט שלך. חברת ארקו מציעה מגוון ברגי טורקס באיכות גבוהה ומחברות אמינות ביותר, ניתן לקבל מידע נוסף כאן

לסיכום, ברגי טורקס מציעים פתרון יעיל וחזק לחיבורים בתעשיית העץ. הם מספקים יתרונות בולטים ביחס לברגים רגילים במובן של דיוק, חוזק ועמידות. בחירה נכונה של ברגי טורקס תוכל להבטיח את איכות המוצר הסופי ולהאריך את חייו של כל פרויקט עץ.

 

Have no product in the cart!
0